Transkription des mittelhochdeutschen Textes

 


Bitte benutzen Sie den Scrollbalken, um das Bild zu verschieben

[Z. 27:] das er der achthundert gulden noch nit habe. Also hab er ym ye wellen ein gnungen thun vnd hab ym vber die selben acht

[Z. 28:] hundert gulden noch achthundert gulden me verlacht, dan er ym noch lude des obgemelten zettels pfflichtigk sy gewest, vnd

[Z. 29:] also hab er von den achthundert gulden, die er ym vberig verlacht hat, hundert vnd vierczigk gulden zu solde mußen geben. Vnd

[Z. 30:] wie wol sich der vorgenant Johann Guttenberg in der obgenanten zettel verschrieben hait, das er im von den ersten achthundert gulden

[Z. 31:] von ydden hundert seß gulden zu solde geben soll, so hab er ym doch solchs keyns jars ußgeracht, sunder er hab solches selber

moderne deutsche Übertragung

Kommentar von Geldner (Z. 22-37)